O b w i e s z c z e n i e
Burmistrz gminy i miasta nowe miasteczko informuje mieszkańców, że przystępuje do realizacji programu usuwania azbestu z terenu gminy i miasta nowe miasteczko przy udziale środków z NFOŚiGW w warszawie oraz WFOŚiGW w Zielonej Górze
Program dofinansowania obejmuje 100% pokrycie kosztów demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest. Dofinansowanie jest przeznaczone na usuwanie wyrobów zawierających azbest znajdujących się na terenie gminy (bez ograniczeń dotyczących własności posesji,
z których są usuwane odpady zawierające azbest).
Koszty zakupu i montażu nowych pokryć dachowych pokrywają właściciele nieruchomości we własnym zakresie.
Zainetresowani właściciele lub zarządcy posesji zamierzający usunąć materiały zawierające azbest z terenu posesji proszeni są o złożenie wniosku do urzędu miejskiego w nowym miasteczku ul. Rynek 2 pok. Nr 16. Druk wniosku do pobrania dostępny jest również na stronie www.nowemiasteczko.pl
Termin przyjmowania wniosków: do 22.03.2024 roku.