Miło jest nam poinformować o wdrożeniu kolejnego serwisu online (po ewidencji cmentarzy- LINK) służącego do udostępniania państwu informacji z urzędu miejskiego.
Nowy portal online - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) - to innowacyjne narzędzie, które umożliwia mieszkańcom dostęp do danych finansowych usług komunalnych. Dzięki eBOK, użytkownicy mogą łatwo sprawdzać i opłacać faktury za wodę, ścieki oraz inne usługi komunalne (W przypadku płatności przez nasz serwis dochodzi opłata dla operatora płatności 59 groszy). Serwis oferuje również możliwość zdalnego podawania stanu licznika wody, co znacznie upraszcza proces rozliczeń. Rejestracja w serwisie jest prosta i wymaga jedynie podania podstawowych danych z ostatniej faktury oraz aktywacji konta poprzez link wysłany na adres email.
Co zrobić aby korzystać z nowych możliwości? Wystarczy zarejestrować się na bok.nowemiasteczko.pl (podcza rejestracji podajemy dane z jakiejkolwiek ostatniej faktury, ades email, nr telefonu i tworzymy hasło). Po aktywacji (należy kliknąć w link który przyjdzie na podanego maila) można się zalogować - i to wszystko. W trakcie rejestracji i korzystania portalu mają państwo możliwość z pobrania instrukcji obsługi serwisu w zakładce Pomoc w prawym górnym rogu.
Portal jest dostępny całą dobę, eliminując konieczność osobistych wizyt w urzędzie czy oczekiwania na pracownika do odczytu licznika. Wprowadzenie BOK stanowi znaczący postęp w jakości obsługi mieszkańców, a jego rosnąca popularność może przyczynić się do modernizacji systemu rozliczeń komunalnych. W razie pytań lub problemów z rejestracją, pomoc jest dostępna pod podanym numerem telefonu tel. 517 332 858 w godzinach pracy urzędu miejskiego.